keskiviikko, 16. tammikuu 2008
Minä olen ollut nyt 2 päivää kipiänä:( Yskittää,ja nenävuotaa ja on kuumetta.. Olen askarrellut kortteja ystävänpäivää ja synttäreitä varten nimittäin minä täytän ensi kuussa 14. Veljeni 8, serkku8, Kaverini j. 14. ja bestikseni myös 14. Eli partyjä on tiedossa;)
-
Blogi-arkisto
- 2008 (47)
-
2007 (52)
-
Joulukuu (28)
- Ei otsikkoa
- Ei otsikkoa
- huh!
- *hurraa*
- keskiviikko
- Koirakuvat-viikkohaaste Joulutervehdys
- MOi!
- Minut on haastettu!!
- Tiistai
- heips
- Sunnuntai
- joulua
- sjy
- Joulu stressi
- Sjy
- sjy
- Deco
- Ihanaa joulun odotusta!
- Heissan
- Koirakuvat-viikkohaaste ISO
- Jouluista
- Korjauksia
- SJY
- koira näyttelyssä
- Eih.
- Sjy
- Ihanaa!
- Sjy
-
Marraskuu (24)
- Koirakuva-viikkohaaste taitava
- MOIKKELIS!
- kuvia
- Tänään
- peli
- Juu..
- Musaa/video
- Koirakuva-viikkohaaste herkku
- Juuh
- huh
- 200
- Tamppereelle
- Kirjoitustaito..
- Nappi paketin vaihtoon
- Vieraskirja
- Kukaan ei osallistu...
- Paketin vaihto!
- Koirakuvat-viikkohaaste ulkoilija
- ATC
- Huomatkaa!
- töherrykset
- Vähän aika sitten
- noppa askartelu
- muutto
-
Joulukuu (28)
-
Henkilötiedot
Ylastetta kv tytten el.
Harrastan geokklyja keilausta sek4h:kerhoa. Rakastan mangaa ja animea sekkaikkea japaniin liittyv.<3 tervetuloa vierailemaan blogissani toivottavasti viihdyt!













Kommentit