Sjy:ni ei ollutkaan oikea sjy:ni:( Ja Minä kun taas olin vähän aikaa yhden Ihanan ihmisen sjy mutta se ei ollutkaan oikea vaan emon sekoilua:'(
Mutta ei voi mitään. Silti haluan olla tähän ihanaan ihmiseen edelleen yhteydessä!:D

keskiviikko, 5. joulukuu 2007
Sjy:ni ei ollutkaan oikea sjy:ni:( Ja Minä kun taas olin vähän aikaa yhden Ihanan ihmisen sjy mutta se ei ollutkaan oikea vaan emon sekoilua:'(
Mutta ei voi mitään. Silti haluan olla tähän ihanaan ihmiseen edelleen yhteydessä!:D

Ylastetta kv tytten el.
Harrastan geokklyja keilausta sek4h:kerhoa. Rakastan mangaa ja animea sekkaikkea japaniin liittyv.<3 tervetuloa vierailemaan blogissani toivottavasti viihdyt!
Kommentit